emmaabiiieber

Direktlänk till inlägg 8 november 2013

Hejsan.

Av Emma Holmberg - 8 november 2013 14:32

                                                  
                          Hejsan allihopa!

Just nu är jag hos min mommo och vi ska baka kladdkaka. Igår så var jag i Luleå på Teknikens Hus med klassen, vi hade jätte roligt där jag köpte lite saker där i från, vi kom hem där vid  tjugo i nio på kvällen . När jag kom hem så hoppade jag in i duschen.  Jag han inte blogga igår för vi åkte jätte ditigt på morgonen så då han jag inte.. Men de var allt jag ville säga för den här gången så hejdå

                                                  
           Ha en bra Fredags kväll. <3

                                                  
            Puss å kram på er/ Emma!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Holmberg - 13 november 2013 20:42

                                                            
                     Hejsan allihopa! Just nu är jag hos min mommo och moffa!. Förlåt för jag inte har bloggat på länge men det är för jag inte haft tid, och så har jag haft jätte mycket ...

Av Emma Holmberg - 6 november 2013 14:45

                                                                           Hejsan allihopa! Gillar ni min header? Just nu så lyssnar jag på musik och är med min bästis Alina! <3 Imorgon ska jag åka till Luleå till Teknikens Hus med klassen kom...

Av Emma Holmberg - 6 november 2013 12:28

                                                            
              Hej allihopa. Just nu är jag i skolan och jobbar. Idag ska jag vara med Alina. Kolla på den här bloggen www.alinajoohansson.blogg.se är bra. :) Men du ska jag dra Haydoo . ...

Av Emma Holmberg - 5 november 2013 21:00

Hej allihopa.. Just nu sitter jag i mitt rum och skriver med min bästis Alina.  Imorgon ska jag till skolan som jag sa i förra inlägget.  På lördag ska jag klippa mig för jag har ganska långt hår, så jag kommer bara klippa lite kortare tänkte  ...

Av Emma Holmberg - 5 november 2013 16:23

                                                            
                 Hejsan allihopa!. Just nu sitter jag i teverummet och gör ingeting. Idag ska jag inte göra så mycket.... :) Imorgon ska jag till skolan, skolan suger!.. Senare på kväll...

Presentation

Hej jag heter Emma. I den här bloggen kommer ni få veta vad jag gör och sånt. Hoppas att ni kommer tycka om min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards